morsdag !


Ja idag är de morsdag (:

ska ge mamma två änglar som pussas och står i ett hjärta

får ta kort på det så ni förstår ?hah ,ja idag vet jag inte vad jag ska göra ..hm? spela sims ! mycket mysigare än att gå ut.. hihi ! det var gårn igår och bunkern ..jag satt på gårn,jag ,patrik och albin hyrde film ,megamind och kick ass girls 2 ..jag bestämde den sista ..hah ! megamind är super bra ! kick ass girls 2,njae så där ! idag blir de sims 3 som jag skrev tidigare!
senare på kvällen ska jag upp till madde och kolla på kjolar till teatern ! ja det blir nog kul ,hihi !


grattis på morsdag bästa mami!♥

Pusstja!





en liten söt bild på megamind..




och en annan på kick ass girls 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0